3 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת מביך כזה אף אחד לא שולח,בכול מקרה איך לנסח את זה,להגיד כזה שלא הבנתי כול כך איך צריך לפתור,ואז אפשר עזרה או בלי אפשר עזרה
אני גם לא אוהבת לשאול בקבוצה,מבינה אותך. או שתשאלי את אחד המורים או חברה או את המורה..