12 תשובות
צודקת
מסכימה ומחזקת
כן ממש לא טוב
צריך להעלות להם את המודעות לא לגרום להם לחשוב שהם במצב בסדר
בדיוק. בתור אחת עם אכילת יתר, חייבת להגיד שזה התחיל מהילדות, היו קוראים לי "רבע עוף" וזה עודד אצלי אכילה רגשית ברמות. כל עוד בן אדם לא אומר שהוא צריך עזרה או שהוא סובל מהפרעות אכילה אל תתדחפו את האף. זה באמת מעצבן לראות את זה
שואל השאלה:
^תלוי יש כאלה כמו נעמה הזאת מהטיקטוק שמורידה ל"רזות" מעלה ל"שמנות" ואז מזה בנות חושבות שהן צריכות להשמין כדי להראות טוב ובדרך כלל עודף משקל גורם לבעיות
אנונימית
שואל השאלה:
^ זה לא רק היא אבל יש מלא לא דווקא בכוונה שזה יקרה אבל זה מה שבנות במיוחד בנות צעירות רואות ורוצות
אנונימית
להגיד לשמנים שלהיות שמן זה רע גורם לעוד יותר השמנה ואכילה רגשית. אם את רוצה שאנשים יהיו בריאים אל תעשי להם נזק נפשי
שואל השאלה:
לא לומר להם שזה רע ממש לא
אבל לא לעודד את זה ולומר כמה זה בסדר...
אנונימית
כן זה בסדר כי אנחנו אנושיים ולכל אחד יש את הפגמים שלו. בן אדם אחד לא מצליח להפסיק לעשן ובן אדם אחר לא מצליח להפסיק לאכול. לפחות תתני לאנשים את היכולת להסתכל במראה ולאהוב את מה שהם רואים כי גם ככה אף אחד לא מצליח להוריד במשקל רק כי הוא שונא את עצמו. להפך, זה הורס את התהליך של הירידה במשקל כי אנשים מתחילים להתבאס מזה שהם לא מצליחים לרדת, הם מסתכלים במראה ונגעלים מעצמם ואז חוזרים לאכילה רגשית.
שואל השאלה:
את לא מבינה למה אני מתכוונת, אין לי בעיה בכלל עם אנשים במשקל גבוה ואני הכי תומכת באהבה עצמית, אני פשוט אומרת שזה לא משהו שאנשים צריכים לעודד אנשים שהם במשקל תקין או ברזון להגיע אליו בכלל שזה מה שהן חושבות שיגרום אולי לבנים לשים לב אליהם או שזה מה שיגרום להן להראות טוב כי זה יכול להשפיע על הבריאות שלהם...
אנונימית
אף אחד לא אמר את זה.. זה שמעודדים שמנות.ים לאהוב את עצמם לא אומר שרזות.ים לא צריכים לאהוב את עצמם
הם לא אומרים שלהיות שמן זה טוב, הם אומרים שאת לא תמיד חייבת להיות רזה מקל ושלא צריך להרעיב את עצמנו כדי להוריד 3 קילו ושנרגיש בנוח לאכול מה שאנחנו רוצים
אנונימית