2 תשובות
לבלוט ולהשתתף אבל לא בשתלטנות ולא ולהתפרץ לאחרות במשפטים.
להציע רעיונות, לשאול אחרות לדעתן,
אם יש מישהי ששותקת או לא משתתפת הרבה להתעניין בה, להציע לה לקחת חלק פעיל.
במבחנים להכין בקבוק מים לידך ומשהו לנשנש.
לקחת לך 2 דקות מנוחה לעיניים בין חלק לחלק
בהצלחה!
תשמעי, עוד לא היה לי את יום המא"ה אבל אני יכולה לתת לך טיפ מאוד גדול שיעזור לך.
כשעושים עבודה כלשהי(לא משנה איזו) בקבוצות את צריכה לא להיות שתלטנית כזאת אבל גם לא להיות חסרה ולא נוכחת.
את צריכה להפגין אכפתיות כלפי אחרים, לשדר את זה לסביבה.
ולהיות מעורבת בכל העבודה עצמה, לתת רעיונות טובים, להקשיב לרעיונות של אחרים, לא להתפשר עם מה שלא נראה לך, לדבר הרבה איתן, ולשים לב לאלו שבצד.
אני רק אציין שאפילו בראיונות עבודה, אפילו בחברות מסויימות בוחרים רק אנשים כאלה, כמו שציינתי, שהם מתנהגים ככה בעבודה בקבוצה.
זה מוכח.
אנונימית