4 תשובות
אני מדברת עם אמריקאים על בסיס יומי
ורק פעם או פעמיים נפלתי על מישהו שלא כל כך אהב את ישראל
אנונימי
די תלוי. נגיד איתי או עם חברים שלי זה לא מעניין אף אחד. יש מעטים מתלהבים מזה שאנחנו מישראל.
ויש כאלו שהאנטישמיות והחדשות המפוברקות שלהם עולים לראש והם מגיבים רע.
אני נפלתי חזק כי יש את החראות האמריקאים האלה שהם פשוט מקללים כל דבר שהוא לא משלהם יענו כושים לבנים אסייתים פיליפינים כל אחד שלא מהמדינה מהעיר בית הנכון שמים עליו כזה כמות של ז*ן משהו מפחיד אבל הצלחתי לעבור את זה בלי להיפגע כי אני חסין כמעט מהכל כאשר מנסים לפגוע בי :))
לרוב לא אכפת להם