2 תשובות
אם את בשלוש את לא יכולה לעשות בגרות של ארבע
את יכולה לדבר עם המורים ולהגיד להם שאת רוצה לנסות לעלות יחידה ואז יביאו לך מבחן כזה שיגידו לך אם את יכולה לעבור ואם עברת ל4 יחל תוכלי לעשות את הבגרות של 4
את יכולה לדבר עם המורים ולהגיד להם שאת רוצה לנסות לעלות יחידה ואז יביאו לך מבחן כזה שיגידו לך אם את יכולה לעבור ואם עברת ל4 יחל תוכלי לעשות את הבגרות של 4
תעשי מבחן מעבר הקבצה
ככל שהזמן עובר הפער גדל אבל אם את חושבת שאת יכולה לכי על זה:)
ככל שהזמן עובר הפער גדל אבל אם את חושבת שאת יכולה לכי על זה:)
באותו הנושא: