3 תשובות
תקשיבי .
קודם כל תנשמי , תשתי מים , תרגעי . ( במטרה שיהיה לך קצת אוויר לנשום).
הכל בסדר.
אני מאמינה שתדברו על הדברים ותתקנו אותם ביחד.
ואם את לא עשית כלום והוא מאשים אותך אז את לא צריכה אנשים כאלו בחיים שלך,את תצליחי גם בלעדיו כי את חזקה ומושלמת.
אל תלחצי מה שצריך לקרות יקרה .
את
קודם כל תנשמי , תשתי מים , תרגעי . ( במטרה שיהיה לך קצת אוויר לנשום).
הכל בסדר.
אני מאמינה שתדברו על הדברים ותתקנו אותם ביחד.
ואם את לא עשית כלום והוא מאשים אותך אז את לא צריכה אנשים כאלו בחיים שלך,את תצליחי גם בלעדיו כי את חזקה ומושלמת.
אל תלחצי מה שצריך לקרות יקרה .
את
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט בוכה ... אני רק חושבת על זה ועולות לי דמעות
אני פשוט בוכה ... אני רק חושבת על זה ועולות לי דמעות
אני יודעת זה ממש קשה והוא חשוב לך.
אבל הכל יהיה בסדר אל תדאגי , תנגבי את הדמעות כי את לא צריכה לבכות על שום בן אף פעם , את מלכה.
אבל הכל יהיה בסדר אל תדאגי , תנגבי את הדמעות כי את לא צריכה לבכות על שום בן אף פעם , את מלכה.
אנונימית