14 תשובות
תלוי אם זו דמות שאני אוהבת
^בדיוק
לא קשור לדמות שאני אוהב זה תלוי איך המוות קרה, אם הוא קרה בזמן, מה קדם לו, אם זה מתאים לז'אנר של הסדרה או למקום של הדמות בהתפתחות שלה
לא להיפך אבל זה תלוי אם יש בניה טובה של שאר הדמויות אם התרכזו רק בדמות הראשית ולא באחרות ואז יהרגו אותה אז אני לא אוהב את זה אבל אם זה כמו (ספויילרים) במשחקי הכס לדוגמה אז זה ממש טוב
מוריד ממש אין לי חשק לראות אפילו
זה תלוי אם זה מוסיף לעלילה או לא. לרוב כשהורגים דמות ראשית זה די מוריד כי היא בכל זאת הדמות הראשית אז מה בדיוק יהיה בהמשך? אבל שוב, זה ממש תלוי. יש כאלה שהורגים אותה עם סיבה מטומטמת שבבירור רואים שזה רק בגלל שהשחקן רצה לפרוש ויש כאלה שבאמת מצליחים למצוא לזה סיבה טובה שתעזור לעלילה בהמשך
העניין הוא שאם זה כמו בג'וג'ו אז סבבה
שואל השאלה:
^את האמת יותר חשבתי על דת' נוט אבל כן בג'וג'ו עשו אחלה עבודה (גם בפארט 1 וגם ב6)
^את האמת יותר חשבתי על דת' נוט אבל כן בג'וג'ו עשו אחלה עבודה (גם בפארט 1 וגם ב6)
אנונימי
אני מסרבת להאמין שגוטארו מת...
שואל השאלה:
^טכנית בפארט 8 יש 6 ג'וטארו בערך אבל נע מי סופר
^טכנית בפארט 8 יש 6 ג'וטארו בערך אבל נע מי סופר
אנונימי
כן כן אממ אני לא קוראת את המנגה אבל איך הוא מת? הוא בטח נהרג בזמן שניסה להגן על הבת שלו לא? הוא בלתי מנוצח כל עוד הוא לבד
שואל השאלה:
^פרטי אולי יש פה שצופים
^פרטי אולי יש פה שצופים
אנונימי
תלוי אם הגיע לדמות למות או לא
מה הטוויסט ומה סיבת המוות.
מה הטוויסט ומה סיבת המוות.
בננה פיש ;-;