2 תשובות
תאים עושים שימוש רב באנרגיה כימית האצורה במולקולות אורגניות, ובפרט atp, במהלך המטבוליזם.
תגובה של סוכר עם חמצן, שריפה של חומרי דלק ( עץ, גז, נפט),