5 תשובות
המקרה הזה זיזעזע את כל המדינה מה שגם יושב בכלא חף מפשע ויש הרבה חורים בתיק שעדיין לא נסגרו ולא פיענחן אותם
ילדה שרצחו אותה בשירותים בבית ספר זה בחלט לא צפוי ולא שגרתי אז נדהמו מזה. אבל בגדול את צודקת
שואל השאלה:
אז למה סתם ככה להושיב בן אדם לכלא??
אז למה סתם ככה להושיב בן אדם לכלא??
אנונימית
היא נערה בת 13 שנרצחה בשירותי בית ספר שלה, היה מקרה כזה בשנים האחרונות?
ברור שיתקעו על זה. במיוחד שמצאו מישהו להפיל עליו את הרצח והוא יושב בכלא על כלום
ברור שיתקעו על זה. במיוחד שמצאו מישהו להפיל עליו את הרצח והוא יושב בכלא על כלום
כי הם סתם רוצים שהציבור יידע שמישהו יושב בכלא, אבל זה ממש לא בסדר כאשר הוא חף מפשע. אין צדק פשוט
באותו הנושא: