79 תשובות
יכול להיות אתה לא הטעם שלה
כנראה היא מפחדת.
לא...
אולי כי אתה משוויץ או חושב את עצמך
יופי זה לא הכל יש מצב שזה עניין של טעם גם
או שהיא חסרת בטחון והיא חושבת שהיא לא מספיק טובה בשבילך או שאין לך מודעות עצמית או שהאופי שלך חרא
אנונימי
אולי אתה לא הטעם שלה, ואם זו הסיבה והיא אמרה לך כנראה יש סיבה אחרת\:
אנונימית
מסכימה עם מה שהאנונימי כתב
אולי זה פשוט כי הוא לא רואה אותך מעבר ל"חתיך"
אולי זה בגלל הצניעות שלך
אולי כי אתה לא הטעם שלה
זה לא רק היופי זה גם האופי.
יכול להיות שהיא לא מתחברת אליך בתור בן אדם.
וגם יכול להיות שהמראה שלך זה לא הטעם שלה.
ואם אתה כל הזמן זורק לידה על המראה שלך כמה אתה חתיך זה עוד יותר מוריד...
יכול להיות שהיא לא מתחברת אליך בתור בן אדם.
וגם יכול להיות שהמראה שלך זה לא הטעם שלה.
ואם אתה כל הזמן זורק לידה על המראה שלך כמה אתה חתיך זה עוד יותר מוריד...
יכול להיות שבגלל שהיא לא נראית טוב מספיק אז היא חושבת שזה יראה מוזר והיא מחפשת מישהו שהוא ממוצע ומטה .
אולי היא פשוט לא רוצה מישהו שעף על עצמו ועל המראה שלו
שמע, בסופו של דבר אני בטוחה שכשמשהי רוצה להתאהב היא רוצה למצוא את הבן אדם שהיא תאהב.
אולי אתה לא הבן אדם הזה, אולי היא לא מתחברת לאופי שלך, אולי היא מרגישה חסרת ביטחון לידך, יש אלף ואחת סיבות ורק היא יודעת למה היא דחתה אותך. אל תעלב אני בטוחה שאם היית יודע למה זה קרה הייתה אומר אה טוב צודקת ובמקרה הכי גרוע תתחיל לחפש פה בסטיפס חח
אולי אתה לא הבן אדם הזה, אולי היא לא מתחברת לאופי שלך, אולי היא מרגישה חסרת ביטחון לידך, יש אלף ואחת סיבות ורק היא יודעת למה היא דחתה אותך. אל תעלב אני בטוחה שאם היית יודע למה זה קרה הייתה אומר אה טוב צודקת ובמקרה הכי גרוע תתחיל לחפש פה בסטיפס חח
אתה מוזמן לפרטי אם אתה צריך עוד עזרה, מקווה שעזרתי❤
אולי אתה רק חושב שאתה חתיך?
גם אותי לא רוצות בגלל שאני חתיך.
נו באמת מה זה השטויות האלה, יופי זה דבר אינדיבידואלי. וחוץ מזה, אם לא ידעת, יש עוד דברים חוץ מיופי, אחד מהם זה אופי. ועדיף שבאופי הזה לא תהיה שחצנות
נו באמת מה זה השטויות האלה, יופי זה דבר אינדיבידואלי. וחוץ מזה, אם לא ידעת, יש עוד דברים חוץ מיופי, אחד מהם זה אופי. ועדיף שבאופי הזה לא תהיה שחצנות
יכול להיות שבגלל שאתה "חתיך" אתה קצת עף על עצמך והיא מעדיפה מישהו עם אופי ולא עם יופי
משהו פה אוהב את עצמו
בטח, כשפחות מתחברים לאישיות של מישהו, הוא נראה פחות טוב באופן אוטומטי.. יכול להיות שיותר חשוב לה האופי ויש עד דברים שהיא רוצה באופי...
יכול להיות, שבגלל שאתה חתיך זה רעיון נורא כי אז הרבה בנות ינסו לגנוב אותך. (כנראה זה מה שהיא חושבת)
אנונימי
או שאתה לא הטעם שלה
או שהיא משחקת אותה קשה להשגה או משהו
או שהיא משחקת אותה קשה להשגה או משהו
תשמע אני חושבת שאם היא הייתה אוהבת אותך באמת לא היה לי בכלל אכפת אם אתה "חתיך" או לא...
לא יודעת אם הגיוני זאת המילה אבל אני חושבת שיופי לא אומר כלום באהבה אמיתית...
לא יודעת אם הגיוני זאת המילה אבל אני חושבת שיופי לא אומר כלום באהבה אמיתית...
אם אתה חתיך שמודע לזה ומשתמש בזה אז...כן
אנונימית
אתה לא חתיך/היא לא אוהבת את האופי שלך
אנונימי
אולי כי אתה לא צנוע ואולי לא חתיך :)
מסכימה איתה 3>
מסכימה איתה 3>
למה אתה חושב ככה?
זה שמישהו חתיך לא אומר שהוא הטעם של כולם.
הגיוני
יכול להיות זה האופי ואתה אולי פשוט לא הטיפוס שלה
אני לא רציתי להיות עם מישהו כזה
מתוך סיבות שיש לי
וזה מקרה מסוים
מתוך סיבות שיש לי
וזה מקרה מסוים
תאמת מבין אותך אחי מישהי פעם אחת אחרי הרבה זמן שהיינו בקטע חתכה בגלל איך שאני נראה..
היא אמרה שלא מתאים לה בגלל בנות אחרות שיסתובבו לידי בגלל זה וכו..
עיניין של קנאה
היא אמרה שלא מתאים לה בגלל בנות אחרות שיסתובבו לידי בגלל זה וכו..
עיניין של קנאה
אנונימי
הגיוני בגלל שאתה מודע לזה שאתה חתיך אז היא לא אוהבת אותך
יכול להיות שלדעתה אתה לא חתיך
זה עניין של טעם במראה וטעם באופי שלך
זה עניין של טעם במראה וטעם באופי שלך
יכול להיות שבגלל שאתה חתיך היא מפחדת מהתגובה של בנות אחרות ומזה שבנות תמיד ינסו להתחרות בה כדי להגיע ללב שלך..
זה הגיוני.
זה הגיוני.
אולי אתה לא הטעם שלה או שהאופי שלך לא משהו או שהיא פשוט לא מתחברת אלייך
מודעות עצמית הכי חשוב כפרה
אנונימית
מי אמר שזה בגלל שאתה חתיך?
ומה יש לכולם הוא כולה אמר שהוא חתיך ...מה הבעיה בלדעת את זה? אני לא רואה פה שום השווצה
ומה יש לכולם הוא כולה אמר שהוא חתיך ...מה הבעיה בלדעת את זה? אני לא רואה פה שום השווצה
לא , אולי האופי או שאתה פשוט לא הטעם שלה .
וכאילו אין בעיה שהוא חושב שלדעתו הוא נראה טוב , הלוואי שלכולם היה אהבה עצמית .. אבל זה שלדעתך אתה חתיך לא אומר שאתה תהיה הטעם שלה .
וכאילו אין בעיה שהוא חושב שלדעתו הוא נראה טוב , הלוואי שלכולם היה אהבה עצמית .. אבל זה שלדעתך אתה חתיך לא אומר שאתה תהיה הטעם שלה .
מה הקטע שלכם להגיד שהוא חושב את עצמו כי הוא חושב שהוא חתיך...
מאוד
באמת שכל פעם שגבר אומר על עצמו משהו כולם נתפלים עליו
אבל שבחורה אומרת משהו כולם עוזרים לה
וטפ
אבל שבחורה אומרת משהו כולם עוזרים לה
וטפ
לא, אם לדעתה אתה חתיך למה שלא תרצה אותך רק בגלל זה?
אם היא חושבת שאתה חתיך אולי היא לא אוהבת את האופי שלך, ואולי אתה גם לא הטעם שלה .
בכללי אולי לא בא לה זוגיות, בקטע של מישהו אחק או שהיא לא הצליחה לפתח אלייך רגשות, בתור מישני שיש לה קושי בפיתוח רגשות יצאתי עם המון גברים חתיכים ועם אופי טוב אבל עדיין לא התאהבתי בהם....
לא הכל תלוי בך בקשק לרגשות או לתחשות של מישהי אחרת.
אם היא חושבת שאתה חתיך אולי היא לא אוהבת את האופי שלך, ואולי אתה גם לא הטעם שלה .
בכללי אולי לא בא לה זוגיות, בקטע של מישהו אחק או שהיא לא הצליחה לפתח אלייך רגשות, בתור מישני שיש לה קושי בפיתוח רגשות יצאתי עם המון גברים חתיכים ועם אופי טוב אבל עדיין לא התאהבתי בהם....
לא הכל תלוי בך בקשק לרגשות או לתחשות של מישהי אחרת.
אני אגיד לך את האמת , אני ממש הייתי במצב הזה כך שאני יכולה לשער מה עובר לה בראש . יכול להיות שהיא באמת נמשכת אלייך , חושבת שאתה נראה טוב מבחינה חיצונית וכך גם אתה . בדרך כלל , בנות בעלות ביטחון עצמי יחסית נמוך מרגישות מאוימות ליד אנשים בעיקר גברים בעלי מודעות עצמית . יכול להיות שהיא חושבת שהיא לא מספיקה , יכול להיות שהיא לא מתחברת למודעות עצמית , יכולות להיות עוד המון סיבות . אני חושבת שאם אתה באמת בעיניין שלה ולא רוצה לוותר עליה , תושיב אותה ותסביר לה מה אתה מרגיש , כמה שיותר אמת בלי מסיכות :)
לא זה בגלל שאתה צנוע
חחח קראתי טוב?
בכל מקרה,יכול להיות.
יש בנות שזה קצת מרתיע אותן.
בכל מקרה,יכול להיות.
יש בנות שזה קצת מרתיע אותן.
בדרך כלל חתיכים טיפשים אז...
אנונימית
לא זה בגלל שאתה ממש צנוע ;)
אבל, ממש כאילו
אבל, ממש כאילו
אולי זה בגלל משהו אחר
אם אתה אומר שאתה חתיך זה דיי יהירות- כנראה זאת הסיבה
אנונימית
וואו הצניעות והדרך ארץ שלך נשפכות ממך בכמויות.
היא אמרה את זה המפורש? זה לא נשמע הגיוני. כנראה שיש סיבה אחרת. תדברו על זה.
יכול היות שאתה לא הטעם שלה וגם יכול להיות שהיא פשוט לא אוהבת בנים שמחשיבים את עצמם חתיכים או מושלמים
אנונימית
אם אתה חתיך אז אז כנראה שהיה מפחדת שבנות אחרות יתחילו איתך
בוכהה יפה שאתה מחזיק מעצמך ככה יש מצב זה למה לא
(אבל למה מינוסיםם)
(אבל למה מינוסיםם)
*בגלל*?
יכול להיות שאתה לא הטעם שלה אבל של בנות אחרות כן
אולי אתה לא צנוע.אני גם צנוע,גם חמדמד,גם גור וגם חתיך מכל זוית.בגלל זה סיון רוצה אותי.
או שהיא מתביישת ממך (יותר מדי שוויצר שלא חשבת על זה הא?) או שאתה פשוט לא הטעם שלה :/
אם היא לא אמרה לך את זה ישירות אז זאת כנראה לא הסיבה, אולי הסיבה היא שאתה יותר מדי צנוע
אנונימית
בטח בגלל הצניעות שלך
זה לא קשור, או שאתה לא הטעם שלה או שהיא לא מתחברת לאופי או לא יודעת
בנו זה ככה
מכוער-לא
חתיך ויודע שהוא חתיך- לא
חתיך ולא יודע שהוא חתיך-כן
מכוער-לא
חתיך ויודע שהוא חתיך- לא
חתיך ולא יודע שהוא חתיך-כן
גם אני נראית טוב והרבה בנים פסלו אותי על האופי (יש לי אוטיזם בתפקוד גבוה, בנים מתחילים איתי ואז כשמדברים יותר הם מבינים מה הולך ובורחים)
אז או שזה בגלל שמשהו מפריע לה באופי, או שהיא לא חושבת שאתה חתיך.
אז או שזה בגלל שמשהו מפריע לה באופי, או שהיא לא חושבת שאתה חתיך.
אנונימית
חחח היא בטח כזה
"הוא חתיך אבל הוא מודע לזה"
"הוא חתיך אבל הוא מודע לזה"
או שהיא לא אוהבת תאופי הצנוע שלך, או שאתה לא חתיך כמו שאתה חושב.
ולמישהו אנונימי, לא נכון. אותי מושך רצח בנים חתיכים שיודעים שהם חתיכים אבל אם הם מתנהגים עם ביטחון עצמי ולא שחצנות. יש הבדל
ולמישהו אנונימי, לא נכון. אותי מושך רצח בנים חתיכים שיודעים שהם חתיכים אבל אם הם מתנהגים עם ביטחון עצמי ולא שחצנות. יש הבדל
הכל תלוי באופי
הגיוני לגמרי. אולי אתה חתיך אבל להגיד את זה בכזה ביטחון מוריד להרבה בנות מהרבה בנים, יכול להיות שהתנשאת על זה לידה בלי לשים לב.
אולי בגלל שאתה יודע שאתה חתיך, כי יש בנים (לא אומרת אתה) שברגע שהם יודעים שהם חתיכים הם מתחילים להתנשא ולהשוויץ וזה די מעצבן ומוריד...
רק בסטיפס
או שהיופי שלך הוא לא הדבר היחידי שהיא רוצה.
כן כי 1 אתה שחצן לפי מה שאמרת פה ואם אתה לא שחצן כנארה כי כולם אוהבים אותך והיא חושבת שאתה די שחצן וכע זה די מעצבן אז תמבין? תנסה לדבר איתה יותר וכולי..
אולי זה בגלל שיש לך זין קטן!
אנונימי
נניח שלא מדובר על האופי שלך בתור בחורה אני יכולה להגיד שזה אולי קצת מרתיע לצאת עם מישהו שאת חושבת שהוא רמה מעלייך את תמיד תרגישי לא יפה ושיש יותר יפות ממך ומה הוא עושה איתך דווקא .. אם זאת באמת הבעיה ואתה באמת רוצה אותה תתן לה את ההרגשה שאף אחת לא מעניינת אותך כי זה מה שאנחנו אוהבות לשמוע שרק אנחנו יפות ואף אחת היא לא בראש שלך חוץ ממנה
אנונימית
וואו זה כזה משפט מטומטם אתה יודע מראה זה לא הכל בחיים
בניגוד לרוב התגובות אני אענה לך שזה הגיוני מהסיבה הפשוטה שיופי - מעבר לזה שהוא מושך, הוא יכול גם להרתיע.
כי יש לך יותר מידי צניעות
באותו הנושא: