9 תשובות
להפעיל מצלמה
אולי להדליק את המצלמה
תדליקי תמצלמה
תדליקי מצלמה
שואל השאלה:
נוו הדלקתי ורואים מסך שחור
נוו הדלקתי ורואים מסך שחור
לצאת ולהיכנס מהזום
או שזה סתם באג
או שזה סתם באג
תצאי ותכנסי
שואל השאלה:
אין משהו על המצלמה ואיזה באג יהיה בזום
אין משהו על המצלמה ואיזה באג יהיה בזום
אולי יש משהו על המצלמה
באותו הנושא: