13 תשובות
לא אהבתי
אני פחוץ מתחברת למוזיקה הזאת
לא אהבתי אבל בטוח שלא רק את אוהבת את זה
יכול להיות לא אהבתי כי זה נייטקור ואני שונא את זה
שואל השאלה:
כן שזה לא בנייטקור זה יותר יפה
וואלה חזק החליל
לא משהו שאשמע בפלייליסט אבל כן יפה
אגב אני ממש אוהבת חליל צד ואהבתי את השילוב
שואל השאלה:
רגע אני אשים קישור לשיר הרגיל
לא יודע אם זה מה שאת מתכוונת אבל נגיד ההתחלה של השיר הזה אהבתי
אגב ממש הפריע לי שאמרת 0.40 כשבתכלס החליל הופיע ב0.53
שואל השאלה:
מתנצלת
שואל השאלה:
זה לא חליל נראלי
אני מעדיף את השיר הזה בגרסה הרגילה שלו ולא הנייטקור, למרות שאני שומע הרבה נייטקור. פשוט אלן ווקר גאון ולא צריך לגעת בשירים המושלמים שלו.
שואל השאלה:
מסכימה
ואני יודע כי אני עוקב אחריו כבר איזה שלוש שנים (וגם שומע נייטקור איזה 3 וחצי שנים).