3 תשובות
זה בסדר אבל תמשיכי לעקוב
אבל הייתי ממליצה ללכת לרופאת משפחה
שתדע על המצב, היא יכולה להמליץ לך הכי טוב
אבל הייתי ממליצה ללכת לרופאת משפחה
שתדע על המצב, היא יכולה להמליץ לך הכי טוב
שואל השאלה:
זה נורמלי שהמחזור עכשיו הקדים לי ביומיים ולא הרגשתי אותו בכלל מגיע? לא כואב לי בכלל בכלל
זה נורמלי שהמחזור עכשיו הקדים לי ביומיים ולא הרגשתי אותו בכלל מגיע? לא כואב לי בכלל בכלל
אנונימית
זה ממש בסדר, יומיים שלושה פה ושם זה נורמלי, אם זה נגיד חודש לא מגיע או ממש בהפרש גדול אז זה כבר בעיה
באותו הנושא: