7 תשובות
חחח גם אני ככה פשוט כשאת לבד את יותר מתרכזת בפגמים
שואל השאלה:
אני ממש מתנהגת כמו חיה בסרט ביטחון מופרזז מדברת בקול עומדת זקוף הולכת כאילו אני על מסלול דוגמנות ממש עפה על עצמי בבית אני מתחבאת מהמראה חחח אני מרגישה גועלל נפ
אנונימית
למה אני מכוער גם בבית וגם בחוץ חחח
לא רק את ככהה
אצלי זה בול ההפך אבל לדעתי זה עדיף מה שיש לך
אצלי זה ההיפך, וואלה זכית עדיף מה שיש לך

ואולי כנראה שזה הסביבה את טיפוס יותר מוחצן וסביבה של אנשים יותר נותנת לך ביטחון.
אנונימית
חחח אני בול כמוך
כי בבית אף פעם אנחנו לא מסדרות את עצמנו
בבית אני לובשת בגדים ענקיים
השיער בגולגול
וכאילו מרגישה לא משהו
בחוץ אני משקיעה