18 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודעת שיש קבוצה. הייתי רוצה לשמוע על הקבוצה מאנשים שהיו בה. אתה מכיר את האנשים שהיו שם?
אנונימית
ראיתי שדיברו על זה בקבוצה של ספיק אפ בוואצפ, אם בא לך להצטרף אז נראה לי תחפשי בפייסבוק ספיק אפ/אמב"י ויעזרו לך
אנונימי
ואגב אני חייל ואני שוקל ללכת לשם גם
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה הקבוצה של ספיק אפ בווצאפ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מחכה שהמפגשים יתחילו. אין בנתיים בגלל הסגר
אנונימית
שואל השאלה:
מצאתי בפייסבוק את הקבוצה ספיק אפ ועוד קבוצה של טיפים לאנשים עם בעיות בשטף דיבור. אני לא רוצה להצטרף כי אני מהחשבון שלי ואני לא רוצה שהחברים שלי בפייסבוק יראו שאני בקבוצה הזאת...
אנונימית
שואל השאלה:
איך פותחים עוד משתמש בפייסבוק ? ששם אשים סתם שם
אנונימית
פשוט תפתחי עוד מייל ותירשמי עם המייל ושלחתי גם קישור לקבוצה
אנונימי
אשמח לדבר איתך גם בלי שום קשר אנחנו במצב די דומה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מפחדת להצטרף לקבוצה ואז אם מישהו שם שאני מכירה יראה שהצטרפתי. יש שם מעל 100 משתתפים ואי.
אנונימית
שואל השאלה:
אני ישר אצא אבל יראו שנכנסתי ויצאתי
אנונימית
שואל השאלה:
מה רושמים בקבוצה הזאת בווצאפ?
אנונימית
שואל השאלה:
ומה בקבוצה בפייסבוק? מה הם מפרסמים שם
אנונימית
הכל מהכל ותאמיני לי שיש שם מידע שיכול לעזור לך וגם בלי קשר לפגוש אנשים שמתמודדים עם אותה בעיה כמו שלך
אנונימי
שואל השאלה:
פתחתי עוד פרופיל בפייסבוק ולא מאשרים אותי לקבוצה ספיק אפ משום מה... הייתי רוצה לברר מה עם הקבוצה של הצבא שאמורה להיפתח בקרוב.. הייתה אמורה להיפתח כבר לפני שבועיים האמת אבל תיארתי לעצמי שלא יוצרים איתי קשר בגלל הסגר
אנונימית
תבקשי הפנייה מרופא יחידה לקלינאית תקשורת והוא יתן לך הפנייה לצריפין יש שם מין קבוצה כזאת, זה מה ששמעתי מאנשים שהיו שם
אנונימי
גם לי היה קשה עם זה אבל התגברתי כי אני מבין שזו המגבלה שיש לי ולכל האנשים בעולם יש בעיה כזאת או אחרת אז אין לך ממה לפחד
אנונימי
ממה את מפחדת? מלהראות לכולם שאת מגמגמת? זה מי שאת ובטח כל מי שמכיר אותך יודע את זה וזה ממש לא בושה.
הכלים שהקבוצה הזאת תתן לך יעזרו לך ויתנו לך הסתכלויות שונות על החיים ועלייך אז תאמיני לי ששווה לך להצטרף
אנונימי