13 תשובות
אנימה גרועה
סתם על מישהו שצורח וככה מנצח אנשים
יש אנימות הרבה יותר טובות
סתם על מישהו שצורח וככה מנצח אנשים
יש אנימות הרבה יותר טובות
שואל השאלה:
דווקא הרבה אוהבים את זה
אבל יש עוד עלילה לא?
דווקא הרבה אוהבים את זה
אבל יש עוד עלילה לא?
אנונימית
הנה מהאינטנט
דרגון בול (באנגלית:drug on ball ) הינה תעמולה יפנית משלהי מלחמת העולם הראשונה. הסדרה החלה כדת ורענותיה הפכו לתעמולה. בבסיס הסדרה עומדת ההנחה שככל שאדם הוא שעיר יותר כך יש לו כח רב יותר. גיבור הסידרה הוא גוקו, לוחם שמוצא את עצמו לכוד במפלי הניאגרה בשירותי הנשים.
במהלך הסדרה פוגש גוקו חברים שונים, שעוזרים לו להתחזק ולהתאמן עד שהוא מצליח לטפס ולצאת מהאסלה, וכמו כן נהיה יותר ויותר שעיר, כך שבסוף הסדרה הוא נראה כאילו הקיא אותו חתול. הנחה זו לא יוצאת מכלל אפשרות, ולאחרונה גילו החוקרים כי ככל שהתקדמה הסידרה הוחלף גוקו פעמים רבות בכדורי פרווה מבלי שהצופים הבחינו בכך.
ואז הוא מביס אנשים בעזרת צרחות ופשוט מותחים את זה למליון פרקים,משעמם לדעתי.
דרגון בול (באנגלית:drug on ball ) הינה תעמולה יפנית משלהי מלחמת העולם הראשונה. הסדרה החלה כדת ורענותיה הפכו לתעמולה. בבסיס הסדרה עומדת ההנחה שככל שאדם הוא שעיר יותר כך יש לו כח רב יותר. גיבור הסידרה הוא גוקו, לוחם שמוצא את עצמו לכוד במפלי הניאגרה בשירותי הנשים.
במהלך הסדרה פוגש גוקו חברים שונים, שעוזרים לו להתחזק ולהתאמן עד שהוא מצליח לטפס ולצאת מהאסלה, וכמו כן נהיה יותר ויותר שעיר, כך שבסוף הסדרה הוא נראה כאילו הקיא אותו חתול. הנחה זו לא יוצאת מכלל אפשרות, ולאחרונה גילו החוקרים כי ככל שהתקדמה הסידרה הוחלף גוקו פעמים רבות בכדורי פרווה מבלי שהצופים הבחינו בכך.
ואז הוא מביס אנשים בעזרת צרחות ופשוט מותחים את זה למליון פרקים,משעמם לדעתי.
אנונימית
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
דיי סליחה זה לא קשור אני בוכהה
זה מישהו שמתאמן הרבה ונהיה חזק ומנצח בעזרת צרחות את יכולה לראות תפרק הראשון
דרגון בול היא האנימה בין הטובות שראיתי.
אתה צודק, מלא אוהבים את זה...
אז אל תתייחס למה שההוא מעליו אמר.
תראה מה האנונימית רשמה, בטוחה שזה יעזור לך להבין.
בהצלחה..:)
אתה צודק, מלא אוהבים את זה...
אז אל תתייחס למה שההוא מעליו אמר.
תראה מה האנונימית רשמה, בטוחה שזה יעזור לך להבין.
בהצלחה..:)
שואל השאלה:
אבל לפי מה שאנונימית רשמה זה נראה כאילו היא לא אוהבת את זה
אגב אני בת ^
אבל לפי מה שאנונימית רשמה זה נראה כאילו היא לא אוהבת את זה
אגב אני בת ^
אנונימית
זה טוב תיראי ההוא עם התמונת חתול לוזר שלא ראה באמת את הסידרה
שואל השאלה:
אבל לא הסברת ^
אבל לא הסברת ^
אנונימית
העלילה מעולה יש קטעים מרגשים יש רקעים וסיפורים של דמויות טובים יותר מככ הרבה אנימות העלילה לא מפסיקה לעניין הדמויות לא תקועות הן מתפתחות והאופי שלהן משתנה וקיצר שווה ליראות
את מהאנשים שלא באמת ראו והכירו דרגון בול ואומרים את זה רק כי זה מה שהרוב חושבים וזה מה ששמעת או שראית את זה מדרגון בול סופר שהיה בטלוויזיה אז תני לי לחדש לך משהו
1. לא סתם זה מרוויח יותר מנארוטו וואן פיס בייחד (האנימה לא המנגה)
2. אם היית רואה את הסרט אם הסגנון אנימציה החדש היית יודעת למה זה זכה לסרט אנימה עם האנימציה הטובה ביותר
3. אני לא חושב שעלילה גרוע תגלגל ככ הרבה כסף אם היא גרוע
4.החברת אנימציה שעושה את דרגון בול במקרה עושה גם את וואן פיס (טוי אנימאישן)
1. לא סתם זה מרוויח יותר מנארוטו וואן פיס בייחד (האנימה לא המנגה)
2. אם היית רואה את הסרט אם הסגנון אנימציה החדש היית יודעת למה זה זכה לסרט אנימה עם האנימציה הטובה ביותר
3. אני לא חושב שעלילה גרוע תגלגל ככ הרבה כסף אם היא גרוע
4.החברת אנימציה שעושה את דרגון בול במקרה עושה גם את וואן פיס (טוי אנימאישן)
סוד קטן בנארוטו/וואן פיס יש יותר צעקות מדרגון בול (בעיקר נארוטו)
וזה סידרה לילדים בני 8? חח מצחיק שלך היה שם אונס אנשים נחצים לשנים ילד בן 4 קורא לאנשים בני זונה הטרדות מיניות נאצים ועוד
ושלא נדבר על זה שזה האנימה שמתו בה הכי הרבה אנשים מכול האנימות שקיימות
וזה סידרה לילדים בני 8? חח מצחיק שלך היה שם אונס אנשים נחצים לשנים ילד בן 4 קורא לאנשים בני זונה הטרדות מיניות נאצים ועוד
ושלא נדבר על זה שזה האנימה שמתו בה הכי הרבה אנשים מכול האנימות שקיימות