התחברות
הרשמה
מחר אני מסיימת את הבידוד ועכשיו אני צריכה לשלוח הודעה למנהל שאני אחזור לעבוד
איך להגיד לו
(עבודה חדשה עבדתי שם איזה שבוע )
12 באוקטובר 2020, 11:04
בידוד
מחלות
תשובה אחת
היי מה קורה מחר אני מסיימת בידוד,מה עם העבודה?
אנונימית
באותו הנושא:
הסתיים הבידוד,יצא שלילי, אבל יש לי קשיי נשימה וכאב גרון,עדיין צריכה להיות בבית?
איזו כיתה הכי נדפקה עכשיו עם הבידוד?
אני בבידוד כי אמא שלי נדבקה ומאושפזת בבית, ביום חמישי אני מסיימת את הבידוד. עשיתי בדיקה ביום שישי לפני שבועיים ויצאתי...
אם אח שלי הקטן צריך להיות בבידוד אז גם אני צריכה להיות בבידוד?
אם אח שלי בבידוד, אני גם צריכה בידוד?
אם חברה נכנסה לבידוד לאחר שנחשפה לחולה ויום אחרי זה נפגשנו אני צריכה להכנס לבידוד?
אחותי כרגע בבידוד מהיום ואני גרה איתה בבית,גם אני צריכה להיות בבידוד ולא לצאת החוצה?
אם אני בבידוד, ואז מסיימת אותו, כמה בדיקות קורונה אני צריכה לעשות?
אם הייתי בקרבת אנשים שהיו לייד חולה קורונה מאומת והם בבידוד גם אני צריכה להיכנס לבידוד?
חברה שלי בבידוד והייתי איתה כמה פעמים השבוע אז גם אני צריכה להיכנס לבידוד?
האם בזמן בידוד אני צריכה להיות בבידוד גם מהכלב?