14 תשובות
כן
שואל השאלה:
תודה אני מאוד מעריכה
חחח איזה כלבות
אכן כן
חח אני מתה אחותי
לא נורא ישכחו את זה אל תדאגי
תכעסי עליהן
שואל השאלה:
הן יצאו זבלות של החיים אמאלה אחרי זה אני מנתקת איתן קשר.
אני מחפשת מגורים מתחת לסלע כרגע, אמאלה איזה בושות
אל תדאגי, זה בסהכ שיחה על הקפה תודי שזה לא משהו גרוע יותר. תקחי את זה בצחוק ותדברי איתן על זה במקום לעשות החלטות מכעס
לכי לגור עם פטריק הכי שווה לגור ליד בובספוג
שואל השאלה:
ילדה קומקטית
אני דיברתי גם על המורה אמאלה אני מתה
לא נוראא אל תדאגי תאמיני לי שכולם עייפים מתים ולא זוכרים כלום
זה כבר קרה, אז עדיף לצחוק מאשר לבכות על זה
שואל השאלה:
אבל עדיין הן יצאו זבלותת
אל תתיחסי אליהן הן לא שוות אותך !!
שואל השאלה:
ליידי גירל
את באמת לא שווה אותי זבלל
באותו הנושא: