5 תשובות
adobe
אבל אני הכי ממליצה על procreate, היא עולה בסך הכל 35 שח וזה לתמיד
אפשר לצייר גם עם היד אבל כמובן שעדיף אפל פנסיל, את יכולה להתחיל לחסוך אם זה משהו שאת אוהבת
שואל השאלה:
ובתוכנה שאמרת adobe היא טובה?
נוח לצייר בה בלי האפל פנסיל?
אנונימית
אני השתמשתי בה לפני כמה שנים, היא סבירה, לא משהו מיוחד ולא ממש נוחה לי
האמת שעדיין אין לי אייפד אז ציירתי בטלפון ללא אפל פנסיל חחח
די נוח
שוב- ממליצה על הprocreate
האפליקציה הכי טובה לדעתי לאייפד, תשלום של 35 לתמיד בניגוד לחברות המתחרות שלוקחות יותר ולוקחות כל חודש / שנה
פרוקרייט ממש נוחה ומתרגלים מהר.
sketchbook עושה את העבודה בשבילי
אייבס פיינט x היא בחינם