10 תשובות
אני בול כמוך
גם אני
זה סתם יפגע בהם בסוף.. תנסי להראו שאת אוהבת אותם
שאת צריכה אותם
תגרמי לעצמך לבטוח בהם,לאהוב אותם
שואל השאלה:
אבל זה רע?
לא בת כמה את?
שואל השאלה:
13
הרבה אומרים שזה משתנה אם הזמן על תדאגי
אם את רוצה לשאול עוד משהוא או לדבר בואי לפרטי
שואל השאלה:
תראי, אני גם כמוך, ההורים שלי יודעים את זה והם למדו להסתדר עם זה. אישית כמה שזה לא יישמע מצחיק או מגעיל חברים שלי יותר יקרים לי מהמשפחה. כנראה זה בגלל שזכורים ךי יותר חוויות שליליות מחיוביות מהמשפחה והרבה יותר חוויות טובות מהחברים. אין ךה מה להתבייש כי אץ לא יכולה לשלוט על האהבה או על המשיכה שלך למישהו.