10 תשובות
כן...
אני מאוד ארצה כלב וזה ממש יוריד לי אם הצד השני לא ירצה.
אני מאוד ארצה כלב וזה ממש יוריד לי אם הצד השני לא ירצה.
אנונימית
אין בעיה
שואל השאלה:
אנונימית^שאלתי את הבנים:))
אנונימית^שאלתי את הבנים:))
לא
לא מפריע לי
שואל השאלה:
גם אם אתה אוהב אותה והיא אהבת חייך?
וזה ממש לא ברור בעיניי
גם אם אתה אוהב אותה והיא אהבת חייך?
וזה ממש לא ברור בעיניי
ברור. הדבר הכי חשוב לי בעולם זה שיהיה לי כלב/ים. מה זה שווה אם אני עם אהבת חיי אבל אני מוותר על הדבר שהכי חשוב לי בעולם? כלבים נותנים הכי הרבה אושר בעולם הזה.
אנונימי
שקט. בנים.
אנונימית
חחח זה לא קשור מבחינתי
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
ברור, מה זה שווה לחיות איתה אם אתה חי בלי כלב?
אנונימי
באותו הנושא: