10 תשובות
אני מאוד מסכימה עם הדרך של נפתלי בנט
שואל השאלה:
למה?
למה?
אני אנטי ציוני
שואל השאלה:
כתבתי שאני אשמח אם תכתבו למה...
אז למה אף אחד מכם לא מפרט?
כתבתי שאני אשמח אם תכתבו למה...
אז למה אף אחד מכם לא מפרט?
לא מגיע לנו להיות פה, הגענו בכבישה
ימין. האידיאולוגיה הימנית הכי מתאימה לי והכי מתחבר אליה והיא הכי נכונה מבחינתי.
^תלמד היסטוריה .אין כיבוש ציוני יש רק כיבוש ערבי על עזה ועל חלקים מיהודה ושומרון
^תלמד היסטוריה .אין כיבוש ציוני יש רק כיבוש ערבי על עזה ועל חלקים מיהודה ושומרון
יש כיבוש ציוני, איך אתה חושב שחזרנו?
מהזכות ההיסטורית(ויש האומרים גם דתית) שיש לנו על הארץ הזו.
עכשיו שאלה לי אליך מה מקור השם פלסטין?
עכשיו שאלה לי אליך מה מקור השם פלסטין?
הזכות ההסטורית לא קיימת מבחינת תוקף, עבר זמן הכיבושים
בטח שהיא קיימת נהלנו פה חיים במשך תקופה ארוכה, עכשיו זו הפעם ה3 שיש מדינה יהודית פה לעומת ה"פלסטינים" שהם אוסף של ארצות ערב שעברו לפה במאה ה19 כתגובה לעליית הציונות.
ולא ענית לי על השאלה
ולא ענית לי על השאלה
באותו הנושא: