3 תשובות
עמוד 204 שאלה 4:
התקווה לכל באי העולם המופיעה בשתי השורות האחרונות של חלק ב' היא שבעזרת קיום מצוות ועשיית מעשים טובים ניתן לבטל את רע הגזרה שנקבעה לנו.
עמוד 205 שאלה 5:
בחלק זה של הפיוט המתפלל מבין שדרכו של האל אין לה הסבר, אך אי אפשר לכעוס עליה. הוא מבין שבני האדם הם בשר ודם, יש להם חולשות והם שבריריים.(לקוח מtikek)
עמוד 205 שאלה 6:
אני משערת, שקיבוץ בית השיטה בחרו לחבר את הפיוט הזה עם נפילת הבנים במלחמות כדי להתמודד עם האבל. הפיוט מזכיר שלמרות שאנו מנסים להדחיק את זה , בסופו של דבר גורל כל בני האדם הוא אחד, המוות. הפיוט מתאר את הפער שבין האדם לבין האל האין סופי.
אני משערת שהם בחרו לחבר את פיוט זה כדי להזכיר לנו שבניגוד לאל האין סופי , אנו לא יודעים אם נהיה פה מחר , ואנו צריכים לקבל את זה, לנצל כל יום ולייחס לו משמעות.(דרך להשלים ולהתאבל על המוות של הבנים)
התקווה לכל באי העולם המופיעה בשתי השורות האחרונות של חלק ב' היא שבעזרת קיום מצוות ועשיית מעשים טובים ניתן לבטל את רע הגזרה שנקבעה לנו.
עמוד 205 שאלה 5:
בחלק זה של הפיוט המתפלל מבין שדרכו של האל אין לה הסבר, אך אי אפשר לכעוס עליה. הוא מבין שבני האדם הם בשר ודם, יש להם חולשות והם שבריריים.(לקוח מtikek)
עמוד 205 שאלה 6:
אני משערת, שקיבוץ בית השיטה בחרו לחבר את הפיוט הזה עם נפילת הבנים במלחמות כדי להתמודד עם האבל. הפיוט מזכיר שלמרות שאנו מנסים להדחיק את זה , בסופו של דבר גורל כל בני האדם הוא אחד, המוות. הפיוט מתאר את הפער שבין האדם לבין האל האין סופי.
אני משערת שהם בחרו לחבר את פיוט זה כדי להזכיר לנו שבניגוד לאל האין סופי , אנו לא יודעים אם נהיה פה מחר , ואנו צריכים לקבל את זה, לנצל כל יום ולייחס לו משמעות.(דרך להשלים ולהתאבל על המוות של הבנים)
שואל השאלה:
אני יודעת שעברו כבר כמה ימים אבל רק רציתי להגיד תודה וזה ממש עזר לי ❤
אני יודעת שעברו כבר כמה ימים אבל רק רציתי להגיד תודה וזה ממש עזר לי ❤
בכיף, שמחה שזה עזר לך:)
באותו הנושא: