5 תשובות
רק אומרת לומדים מחר בזום
סליחה שזה לא קשור נו אני לא יודעת לעודד:(
שאלוהים יהיה איתך ואם המשפחה שלך ויחזק אותכם!! מדהימים
אוקיי אני מרגישה מטומטת עם מה שרשמתי אז
תחשבי חיובי,תזכרי ששום דבר לא באשמתך ושהכל יהיה לטובה.
כמו שהרופאים אמרו,סבתא שלך במצב טוב והסיכויים שיקרה לה משהו חס וחלילה נמוכים.
היי נסיכה יהיה בסדר תסתכלי על הצד החיובי אל תחשבי על הלימודים הרבה אני בטוחה שאם תדברי עם מישהו מהבית ספר אולי יתנו לך הקלות כדי לעקל ולהתמודד עם הכל אם את צריכה לדבר ולפרוק תעשי את זה וזה לגמרי בסדר אנחנו פה בשבילך את לא לבד הכל יהיה בסדר תחשבי טוב יהיה טוב
אנונימית
לסבתא שלי גילו את הסרטן בשלב האחרון
היא בסדר עכשיו ומקווה שיהיה בסדר (בלי עין הרע)
חשוב לעקוב אחרי כל דבר שהרופאים עושים ולשאול שאלות ולדרוש תשובות