3 תשובות
שלחי לו הודעה.. אני יודעת שזה אולי קצת מביך אבל תכתבי לו- מה איתך?
באמת שזה ישתלם לך! אני מבטיחה לך ואת יכולה לבוא לפרטי אם בא לך עוד עזרה או משהו
באמת שזה ישתלם לך! אני מבטיחה לך ואת יכולה לבוא לפרטי אם בא לך עוד עזרה או משהו
שואל השאלה:
תודה רבה רבה❤ אני מפחדת שהוא יכתוב לי שלא מתאים ואז כל פעם שנפגש או שאני יראה את אמא שלו זה יהיה מאוד מביך..
תודה רבה רבה❤ אני מפחדת שהוא יכתוב לי שלא מתאים ואז כל פעם שנפגש או שאני יראה את אמא שלו זה יהיה מאוד מביך..
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לך עזרת לי מאוד❤
תודה רבה רבה לך עזרת לי מאוד❤
באותו הנושא: