3 תשובות
שלחי לו הודעה.. אני יודעת שזה אולי קצת מביך אבל תכתבי לו- מה איתך?
באמת שזה ישתלם לך! אני מבטיחה לך ואת יכולה לבוא לפרטי אם בא לך עוד עזרה או משהו
שואל השאלה:
תודה רבה רבה❤ אני מפחדת שהוא יכתוב לי שלא מתאים ואז כל פעם שנפגש או שאני יראה את אמא שלו זה יהיה מאוד מביך..
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לך עזרת לי מאוד❤