7 תשובות
שחורים.
את לא צריכה להרגיש רע כי זו לא מילה גסה ולא כינוי מעליב.
אם השאלה שלך מופנת לכל הגזע אז שחורים, אם זה לאתיופים ספציפית אז אתיופים, את לא צריכה להסתבך עם זה יותר מידי.
גם מרגיש לך לא נעים להגיד לבנים? או רוסים? למה מרגיש לך רע להגיד שחורים או אתיופים?
אנונימית
תגיד שחורים אין כאן מה להעלב זה ליטרלי צבע עור חחח
את יכולה לכתוב שחורים את יכולה לכתוב אתיופים העיקר שלא תכתבי שחומי עור זה סתם מתייפייף.
שחורים , למה שירגישו רע עם זה ?
כמו שאנחנו לא נעלבים כשקוראים לנו לבנים או מישהו לא פולני לא נעלב כשקוראים לו פולני
אנונימי
אממ
אם את רוצה לשאול אתיופים תרשמי אתיופים
אם את רוצה לשאול שחורים תרשמי שחורים
מה הבעיה..