9 תשובות
מה הסגנון שלך,את אוהבת ראפ?
מצרפת לך קישור לפלייליסט המ-ד-ה-י-ם שלי :)
זה הפלייליסט השני שלי
אה אופס זה לא נשלח 0-0
שואל השאלה:
תודה תודה תודה
שואל השאלה:
וכן אני אוהבת ראפ:)
שואל השאלה:
אני אוהבת את השם חחחחח that dumb girl
happy- של דיסקי דמליו:) <3 ^_^ :3
שואל השאלה:
חחחחח דיי זה אפילו לא השם של השיר אני בוכה