התחברות
הרשמה
גם אתם חושבים שזה לא הוגן שהבגדים של הבנות בשיאין הרבה יותר זולים מהבגדים של הגברים?
11 באוקטובר 2020, 13:26
חוות דעת
דעות גולשים
אופנה
לבוש
סטיילינג
2 תשובות
האמת שלא, אני בת אז לא אכפת לי..
ל
ליקריץ_
יש מצב
א
אותך בפיתה.
באותו הנושא:
זה ממש מפריע לי, אני לא חושב שזה הוגן ונכון.
אתם חושבים שזה הוגן שבעלי חיים נרצחים רק בשביל שיהיה לאנשים טעים בצלחת?
רק אני חושב שהעולם הזה לא הוגן והאושר לא מתחלק בשווה?
בנות אתם חושבות שזה הוגן?
בכנות, אתם חושבים שזה היה בסדר והוגן לצאת לבחירות שניות?
לדעתי זה לא הוגן שיש בנות יפות ובנות שלא מה דעתכם?
בנים ובנות,מה אתם חושבים על בנות שלובשות בגדים צמודים?
אני צריך בגדים חדשים וההורים שלי אומרים שהם יקנו לי בגדים חדשים רק אם אני אביא ציונים טובים... זה הוגן?
אני פשוט יושב וחושב על זה כמה זה לא הוגן..
אתם חושבים שזה הוגן להוריד ילדים מהקבצה (5יחל ל4 או 4יחל ל3) השנה?
סליחה אבל זה ממש לא הוגן שלבנות אסור להגיע במכנס קצר ולבנים מרשים הכל מה אתם חושבים על זה?