77 תשובות
ל א א נ י
אנונימי
שואל השאלה:
חוח^
חוח^
אנונימי
אני קצת
אנונימי
לא אני חח
וואלה יש לי 11.90 בחשבון בדיוק סגרתי טיסה לתאילנד מחלקה ראשונה
חחח ממש,
אין לי כסף לחבילת מסטיק אני בוכה
סתםסתם
זה לא שיש לי הרבה כסף אבל זה גם לא שאין לי, אנחנו פשוט בהרבה מינוסים סו... יה
אין לי כסף לחבילת מסטיק אני בוכה
סתםסתם
זה לא שיש לי הרבה כסף אבל זה גם לא שאין לי, אנחנו פשוט בהרבה מינוסים סו... יה
אני כי יש לי משפחה עשירה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^מה הבעיה?
^^^^^^מה הבעיה?
אנונימי
שואל השאלה:
יש חמות
יש חמות
אנונימי
אני מגדיר כי אני חיי בצפון תל-אביב ואני אשכנזי מפותח.
אנונימי
מאיר פיסינגר
אני עשיר בשמחת חיים זה נחשב?
יש לי 100 שקל לול
אין לי מספיק כסף לחמצוץ בחצי שקל
^חכה מתי שתמצא את הוואן פיס תוכל לקנות את העולם
אני, כי לא אכפת לי כמה כסף יש לי, אני עושה מה שטוב לי ואני יכול, את השאר הקב"ה יתן :)
בתכלס אני לא באמת יודעצ מה קורה בחשבון בנק של הורים שלי, אני לפעמים קצת מרחרחת או שאחותי מבקשת איזה משהו יקר או משאירה אורות דלוקים אז אני זורקת לה ליד הורים שלי: מה את חושבת שאנחנו עשירים? אבא שלי אומר שלא חסר לנו כלום אני רואה שהם חוסכים יותר מבדכ אבל אני יודעת שאבא שלי מרוויח יפה כי בגל הראשון בחילקו מענקים לעצמאים אמא שלי קיבלה ואבא שלי לא ושאלתי את אבא שלי למה והוא אמר כי שהוא מרוויח יותר
אנונימית
אני לא עשירה אבל אנחנו סבבה לגמרי אני לא יודעת בדיוק איך להגדיר מה אנחנו...
כאילו נגיד יש לנו בית גדול (לא בהשכרה) אנחנו טסים למלא מקומות (*לא* בתקופת הקורונה) ואני יוגעת כמה אמא שלי מרוויחה ברוטו ובוא נגיד שזה מכובד
וכל מה שאני רוצה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו (חוץ מלגור בוילה ענקית עם בריכה פרטית ענקית חחח)
כאילו נגיד יש לנו בית גדול (לא בהשכרה) אנחנו טסים למלא מקומות (*לא* בתקופת הקורונה) ואני יוגעת כמה אמא שלי מרוויחה ברוטו ובוא נגיד שזה מכובד
וכל מה שאני רוצה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו (חוץ מלגור בוילה ענקית עם בריכה פרטית ענקית חחח)
אנונימית
לא עשירה, אבל אמידה.
אני, כי יש לי פלוס של חמש שקלים בבנק!
יש כסף לא יודעת אם להחשיב עשירה אבל יש בלי עין הרעע:)
כולם אומרים שאני עשירה כי באתי ממשפטה טובה ויש לי כל מה שאני רוצה אבל אני פשוט במצב טוב אני לא עשירה או משהו
אנונימית
אעאע אני
עבדתי בקיץ בעבודה מסכנה הרווחתי 2500 שקלל
מאוד עשירה
עבדתי בקיץ בעבודה מסכנה הרווחתי 2500 שקלל
מאוד עשירה
בכללי להורים שלי יש מינוס בבנק שניי ההורים של עצמאים אמא שלי כמעט ולא עובדת
אבל יש לי משפחה הורים אחיות חברה הכי טובה השכלה בית חדר מיטה והורים שלי אף לא יתנו הרגשה של חוסר בבית אז אולי אני לא שוחה בכסף אבל טוב לי בחיים
אז אני כן מחשיבה את עצמי עשירה רק לא במובן של הכסף
אבל יש לי משפחה הורים אחיות חברה הכי טובה השכלה בית חדר מיטה והורים שלי אף לא יתנו הרגשה של חוסר בבית אז אולי אני לא שוחה בכסף אבל טוב לי בחיים
אז אני כן מחשיבה את עצמי עשירה רק לא במובן של הכסף
אני
כי חזרתי בתשובה
כי חזרתי בתשובה
אנונימי
לא מגידה את עצמי עשירה אבל כן יכולה תודה לאל להרשות לעצמי כמעט כל מה שאני רוצה וגרה בשכונה יחסית עשירה
וכן אני מרשה לעצמי לא מעט כי אני גם משתתפת בדברים שאני קונה שהם יקרים מאוד
אני עשירה בשמחת חיים ועצב נכון זה סוטר את עצמו אבל כם אני שמחה מאוד אבל גם לרוב עצובה
את האמת שאין לי מושג איך להגדיר, ההורים שלי לא מרוויחים עכשיו עשרות אלפי שקלים אבל אנחנו גם חיים די טוב, יש לי בית יחסית גדול, אף פעם לא יהיה חסר כלום בבית ותמיד יש הכול בכמויות ותמיד הבית מלא ומארחים אבל ברור שעדיין יש מינוס בבנק (אגב, כמו יותר ממחצית מדינת ישראל) אבל לא חסר לי כלום
וכן אני יודעת שזה לא השאלה אבל אני כותבת את זה לטובת האנשים פה שבגלל התגובות יחשבו שהם עניים אז שכולכם תבינו כבר שלרוב הישראלים יש מינוס והרבה מרוויחים מינימום אז אם ההורים שלך לא מיוחדים או בהייטק או יש להם ירושה גדולה סביר להניח שיש להם מינוס בבנק
וכן אני יודעת שזה לא השאלה אבל אני כותבת את זה לטובת האנשים פה שבגלל התגובות יחשבו שהם עניים אז שכולכם תבינו כבר שלרוב הישראלים יש מינוס והרבה מרוויחים מינימום אז אם ההורים שלך לא מיוחדים או בהייטק או יש להם ירושה גדולה סביר להניח שיש להם מינוס בבנק
אני מאושרת במה שיש לי ולא מצטערת במה שאין לי.
איך אומרים? "איזהו עשיר השמח בחלקו"
מבחינתי אני הכי עשירה שיש:))
איך אומרים? "איזהו עשיר השמח בחלקו"
מבחינתי אני הכי עשירה שיש:))
בטח, מה זה עשירה.
אני הכי עשירה שיש.
יש לי מרצדס בחנייה, ווילה, קוף מחמד מתאילנד...
על מי אני עובדת, בקושי דמי חנוכה יש לי
אני הכי עשירה שיש.
יש לי מרצדס בחנייה, ווילה, קוף מחמד מתאילנד...
על מי אני עובדת, בקושי דמי חנוכה יש לי
אני. כי אנחנו יכולים להרשות לעצמנו מה שבא לנו מתי שבא לנו ולכן אני חושב כך
קניתי מניות והרווחתי 70,000 שקל
אז אני?
ומי ששואל, ההורים שלי לימדו אותי איך לסחור בזה והשתמשתי בכסף שקיבלתי מיום ההולדת שלי
אז אני?
ומי ששואל, ההורים שלי לימדו אותי איך לסחור בזה והשתמשתי בכסף שקיבלתי מיום ההולדת שלי
עשירה בחובות אולי
אנונימית
עשיר לדעתי זה מישהו שמסתפק במה שיש לו, אם הוא מרוויח מיליון כל חודש אבל הוא מקנא במישהו שמרוויח 2 מיליון כל חודש.. אז זה לא משנה כמה כסף יש לו אף פעם לא יהי לו מספיק והוא תמיד יחיה בחוסר. אבל אם מישהו מרוויח 5,000 בחודש עבור משפחה שלמה, והם קונים מספיק אוכל וגרים בדירה בסדר.. אבל הם שמחים ולא מרגישים שהם צריכים יותר כי יש להם כל מה שהם צריכים, הם העשירים לגמרי.
אני, אני עשירה באושר ושמחה שלי.
כן אני עשיר. משמחה.
^^
למה עשו לי מינוסים?
למה עשו לי מינוסים?
ולי לא עשו. חחח, איזנתי לך.
לא באמת הייתי מגדירה את עצמי העשירה אבל אני יודעת שיש למשפחה שלי הרבה כסף... אבא שלי מרוויח באזור ה70,000 בחודש ויש לנו הרבה נכסים שמכניסים עוד כסף ואני גרה בבית גדול מאוד... זה עדיין מעצבן אותי כשקוראים לי עשירה או טחונה אבל כן יש למשפחה שלי הרבה כסף אז להרבה אנשים אני נחשבת עשירה או יותר נכון ההורים שלי.
אנונימית
אני.
אני עשירה בחברות!! (מקווה שלא רשמו לפני)
אני עשירה בחברות!! (מקווה שלא רשמו לפני)
עיניים שיניים ידיים רגליים זה המשמעות של עשיר
אם בסקר או בשאלון רשם איש ולא אישון משמע הוא גם אישה ולכן הוא נמושה.
סליחה
אני עשירה במחברות מתמטיקה. כי יש לי יותר מדי
סליחה
אני עשירה במחברות מתמטיקה. כי יש לי יותר מדי
אני מגדיר את עצמי כלא עשיר אך לא עני
לא הייתי מגדירה את עצמי עשירה אבל כן יש לנו כסף ברוך השם ולא חסר .
וזה כי ההורים שלי עובדים נורא קשה .
וזה כי ההורים שלי עובדים נורא קשה .
אני אבל במטרות בחיים שלי לא בכסף
מיהו העשיר השמח בחלקו
קוראים לי טחונה כי יש לי בית גדול (סוג של) עם גג ואנחנו טסים לחול פעם בשנה אבל תכלס פיטרו את אמא שלי לפני כמה חודשים (גם כשהיא עבדה היא לא הרוויחה הרבה) ואבא שלי עובד ומקבל כלום כסף, אין לי דמי כיס אנחנו משפחה גדולה. זה ככה היה תמיד ואין לי מושג למה אנשים פשוט הניחו את זה לגבי. אבל אני יכולה להגיד שלא חסר לי דברים ואני שמחה ממה שיש לי (:
אני עשירה בזכות המשפחה שלי ובזכות עוד כמה דברים
לא עשירה
אבל כן באה ממשפחה אמידה
אבל כן באה ממשפחה אמידה
כן, אני עשירה באהבה, שמחה, שלווה, אחווה, שכל ותובנה. ולדעתי יש לי גם אופי פנימי טוב. אני גם מלאת שמחת חיים...
אני חושבת שזה הרבה יותר חשוב מכמה כסף יש לי בבנק :)
אני חושבת שזה הרבה יותר חשוב מכמה כסף יש לי בבנק :)
אני,
קמתי בבוקר! יש לי שתי ידיים ושני רגליים, קורת גג, אוכל, בגדים, אמא בריאה, אני בריאה אז כן אני עשירה. ואני לא צינית
קמתי בבוקר! יש לי שתי ידיים ושני רגליים, קורת גג, אוכל, בגדים, אמא בריאה, אני בריאה אז כן אני עשירה. ואני לא צינית
אנונימית
גם לי ^
ויש לי גם דברים לעשות.
ויש לי גם דברים לעשות.
המשפחה שלי עמידה +
לא דעת אם אני עשירה אבל אנחנו גרים בבית גדול ומרשים לעצמנו חופשות
אבל הילדים בבית ספר קוראים לי הטחונה של ( העיר שלי ) כי אני גרה בבניין דיי יקר
לא דעת אם אני עשירה אבל אנחנו גרים בבית גדול ומרשים לעצמנו חופשות
אבל הילדים בבית ספר קוראים לי הטחונה של ( העיר שלי ) כי אני גרה בבניין דיי יקר
לא חסר לי כסף יש לי עסק על שמי אבל עשיר? הגזמתם..
כלגלהןגם לא אבל קרוב משפחה שלי עשיר המשפחה שלי קוראים לו מיליונר ובתכלס רוב המשפחה שלי עשירים אבל אנחנו לא לגחדחגח
אין לי שקל אבל אני גרה ברמת אביב
אנונימית
אני כי אני עונה בול להגדרה של עשיר
ע- עיניים
ש- שיניים
י- ידיים
ר- רגליים
חח שלא תיקחו אותי ברצינות עכשיו
ע- עיניים
ש- שיניים
י- ידיים
ר- רגליים
חח שלא תיקחו אותי ברצינות עכשיו
אנונימית
לא אני
המשפחה בכלל לא...
אני עובדת ומפרנסת את עצמי כרגע אני במצב טוב כי אני עובדת אבל אני לא עשירה.
המשפחה בכלל לא...
אני עובדת ומפרנסת את עצמי כרגע אני במצב טוב כי אני עובדת אבל אני לא עשירה.
איזהו העשיר?
השמח בחלקו.
השמח בחלקו.
אנונימית
אני יודעת שיש לנו הרבה כסף
כואב לי להגיד לעצמי עשירה כי אחרים מגדירים אותי ככה ואז מנצלים את הכסף שלי
כואב לי להגיד לעצמי עשירה כי אחרים מגדירים אותי ככה ואז מנצלים את הכסף שלי
חשבתי שאני ממוצעת.
אחרי שקראתי כאן אולי אני לא (בקטע שניראלי אני פחות ממוצעת)
אחרי שקראתי כאן אולי אני לא (בקטע שניראלי אני פחות ממוצעת)
בדיוק סגרתי חודש עם 45 אלך שקל
אני עשירה בשומן
^ א-
לא חסר לי כסף ברוך ה בלי עין הרע
אניי עשירהה
כי
ע- עיניים
ש- שיניים
י- ידיים
ר- רגליים
ברוך ה' יש לי את כל אלה:) ובנוסף לכל זה זכיתי במישהו מדהיםם^^
כי
ע- עיניים
ש- שיניים
י- ידיים
ר- רגליים
ברוך ה' יש לי את כל אלה:) ובנוסף לכל זה זכיתי במישהו מדהיםם^^
שמח בחלקי
עשיר ע-עיניים ש-שיניים י-ידיים ר-רגליים כן יש לי הכל ואני בריאה אז אני עשירה:)
בת אדם פרטית היי אני רציתי לכתוב את זה
אני ממשפחה אמידה פלוס
אצלי אמידים+
אני לא מתביישת בזה כי ההורים שלי עבדו קשה הרבה שנים והגיעו גם למצבים של לחץ מוגזם, והם הרוויחו את איפה שהם היום
אני לא מתביישת בזה כי ההורים שלי עבדו קשה הרבה שנים והגיעו גם למצבים של לחץ מוגזם, והם הרוויחו את איפה שהם היום
תבינו שיחסית לרוב המקומות בעולם כל מי שחי בישראל הוא "עשיר"
יש לנו מספיק הייתי אומרת...
אבא שלי הייטקיסט אז הוא מרוויח יפה(:
אבא שלי הייטקיסט אז הוא מרוויח יפה(:
לא אני
אני לא עובד בכלל משחק כל היום ואוכל אוכל טעים אזז.......