3 תשובות
ברור שבגלל הקורונה...
אח שלי עתודאי והיום הלך להתגייס.. אז אני מניחה שהגיוסים יהיו פחות או יותר רגיל
אנונימית
אני חושבת שזה בגלל הקורונה כי גם דוחים מלא זימונים
באותו הנושא: