3 תשובות
לא יודעת איך אנשים מעבירים את הלילה בלי האוס פארטי
שואל השאלה:
אף אחד מכם לא ענה לי
אף אחד מכם לא ענה לי
כן אפשר להכיר שם אנשים, זה פשוט אפליקציה שאתה צריך שיהיה לך לפחות חבר אחד בחברים שלך ואז אתה נכנס לשיחות שלו ושולח בקשות חברות לעוד אנשים ואז אתה יכול להיכנס לשיחות של אנשים שבחברים שלך
באותו הנושא: