18 תשובות
שואל השאלה:
אני מחפשת עבודות דוגמנות אני רוצה להיכנס לעולם הזה אבל גם שיווק באינסטגרם כלומר שיתופי פעולה וכו...
לגבי itm יש הרבה מאוד דוגמניות מצליחות ומהממות בסוכנות הזאת אז השאלה אם כדאי או לא ואם זה יתן לי מה "שאני רוצה" כמובן רק אם אני התקבל...
לגבי r&r בעיקרון זומנתי לאודישן השאלה אם היא טובה, אמינה, ותתן לי את מה שאני מחפשת..
אנונימית
הרבה בנות כמוך זומנו לאודישן, אני מכירה את הסוכנות הזאת אישית ואני מכירה דוגמניות שבה
בהצלחה:)
לי אישית הסוכנות לא התאימה וכרגע טוב לי בסוכנות אחרת
שואל השאלה:
אני אשמח לקבל ממך יותר מידע...
נראלי הבנת מה שאני מחפשת, דוגמנות וגם שתפים באינסטגרם... להבטיח את מקומי איזה סוכנות ממה שרשמתי הכי תאפשר לי את זה?.. r&r עובדת גם באינסטגרם? איך זה הולך? ואפשר שתסבירי לי יותר עלייה
אנונימית
ממה שאת מתארת הייתי אומרת שitm ויולי יתאימו לך
r&r זה יותר חול כזה
יש שם הרבה דוגמניות מוכרות בחול ובארץ לא
תקבעי פגישות עם הסוכנויות ותשאלי את כל מה שאת רוצה ותגידי מה שאת מחפשת בסופו של דבר בשביל זה הפגישות האלה
אני מכירה מישהי מעלית אבל אני לא יודעת הרבה על הסוכנות עצמה אולי היא תתאים לך
שואל השאלה:
אני אגיד תאמת... מעלית כמה סוכנים שם כבר פנו אליי ועוקבים ומאוד רוצים אותי איתם... יולי עצמם גם פנו אליי אבל היה לי בראש כזה itm כי אני רואה איך הם מקדמים באמת כל אחת ששם גם בדוגמנות וגם באינסטגרם ואני חושבת שאין להם מישהו קטנה כיביכול בת 14 שיכולה להבטיח את מקומה לעוד כמה שנים שכבר הדוגמניות האלו יהיו יותר גדולות... ואולי זאת יכולה להיות אני?:)) בקיצור אני ממש לא יודעת איזה סוכנות ללכת
אנונימית
itm-זה בעיקר לכוכבי רשת אז תלוי מה את מחפשת
yuli- עכשיו פחות מקבלים כי הם החתימו מלא טיקטוקרים והעיפו דוגמנים רגילים
elite- סוכנות נחמדה, ממליצה
r&r- קשה להתקבל, אולי תצטרכי לעשות שינויים בשיער ובכל זאת לא יקבלו אותך אז תתכונני לזה
יש עוד סוכנויות טוב נגיד mc2 ואלינור שחר
עדיף לך לא ללכת על יולי אני מכירה המון דוגמניות אנונימיות שם שלא מקבלות עבודה וזה הרוב בעיקר הרבה בוקים ולעיתים רחוקות אדיטוריאלים.. היא מקדמת בעיקר את הטלנטים/המפורסמים שלה שם...
והרוב שם האנונימיות מקבלות בעיקר בוקים ולעיתים רחוקות אדיטוריאלים ללא קידום באינסטגרם ואולי איזה משהו קטן בדוגמנות פעם ביובל ואולי (רוב הסיכויים שלו תקבלי משהו של חברה מסחרית) וזה לא איראה כמו קמפיין רציני.. ומי שתקבל משהו קטן בדוגמנות של חברה מסחרית זה אולי אחת מתוך 10 אנונימיות שקיבלו שם.. וגם כן עד שתקבל את זה זה יהיה פעם ביובל..
10 אנונימיות שהתקבלו לשם, מקבלים לשם המון דוגמניות ואפשר להיבלע שם ורובם סתם שם לא מקבלות כלום בעיקר בניו פייס.. עדיף סוכנות שמקבלת מספר מצומצם של בנות ושמקדמת...
שואל השאלה:
לא חושבת שזה חי בסרט, אני באמת שואלת :)
אנונימית
תלכי לפגישות אצל כולן
היו לי גם הצעות ואחרי שהלכתי לפגישות אצל כולן היה ברור מה אני רוצה
אלינור שחר היא מכוונת בעיקר לחול ופחות עבודות בארץ אבל גם. אבל זו סוכנות גדולה ואפשר להיבלע שם יש שם 70 דוגמניות ורובן לא קיבלו כלום רובן יש כאלה שכן קיבלו משהו קטן ויש כאלה שכמעט כלום היא פחות דואגת לרובן. היא דוחפת יותר את מי שהיא רוצה מי שהיא חושבת שיש פוטנציאל יותר. זו סוכנות גדולה ואפשר להיבלע יש הרבה שלא קיבלו כלום גם אולי מקסימום הפקה קטנה.. אבל יש דוגמניות בודדות שהצליחו יחסית בחול קיבלו קמפיינים גדולים/בינוניים בחול אבל לא ברמה של הדוגמניות בrr שהן קיבלו באמת דברים ענקיים וגם זו סוכנות קטנה יותר ויותר דוחפת
mc2 זו גם סוכנות גדולה/ענקית אבל אלה לא דוגמניות מישראל הן דוגמניות שמייבאים מרוסיה ואוקראינה לעשות עבודות דוגמנות בישראל אבל באמת אלה שמבייאים עושות עבודות דוגמנות בישראל ברמה הכי גבוהה, עבודות יותר מקצועיות מאלה בitm והדוגמניות שמייבאים מרוסיה ומאוקראינה עשו עבודות לפני כן ממש גדולות בחול חלק עשו שערים ענקיים, קמפיינים ענקיים ובאמת שיש להן קריירת דוגמנות ענקית. mc2 יש לו סניפים בינלאומיים בחול במיאמי ובפריז פעם הם היו בבעלות עופר רפאלי אבל עכשיו הם כבר לא בבעלותו נראלי. וכרגע הוא רק מייבא דוגמניות מרוסיה ומאוקראינה לישראל ולא עוזר להן בשוק הבילאומי אלא סוכנויות אחרות. יש בmc2 גם דוגמניות מישראל אבל מעט בניו פייס ויש גם כמה דוגמניות מישראל בwomen אבל ממש בודדות אולי חמש. בעיקרון בניו פייס יש כאלה שקיבלו עבודות דוגמנות רציניות יפות אבל הרבה פחות מאוקראיניות והרוסיות וגם רובן לא קיבלו עבודות רציניות בניו פייס אבל הפקות מושקעות ואדיטוריאלים והחמש הישראליות ב women קיבלו דברים יפים בחול וגם עבודות רציניות בארץ
ממליצה על elite
בעלית זה גם לא טוב הוא מקדם שם רק את המפורסמות שלו ואת הקבוצה women שזה דוגמניות ועתיקות יחסית, כל האחרות האנונימיות הוא שם בניו פייס והן מקבלות בעיקר בוקים/תמונות איפור מקצועיות אבל לא חרא כמו בשתפ באמת תמונות איפור יפות ומקצועיות ובוקים מקצועיים.. אבל לא קמפיין דוגמנות מסחרי רציני
את הwomen הוא רק מקדם שאלה או מפורסמות/או דוגמניות שהצליחו בחול יחסית/מוכרות יחסית/כאלה עם 100k+ באינסטגרם
אם את באה עם רזומה בדוגמנות לelite אז זה טוב אבל אם את אנונימית זה פחות טוב