7 תשובות
כן מזמן, רק העונות הראשונות מעניינות.
וכתבת נכון :)
וכתבת נכון :)
כן, עונות 1 ו2 היו ממש טובות מעונה 3 זה התדרדר
כן העונה הראשונה טובה אחר כך הכל קרינג גרוע
האמת שכן
כן העונות הראשונות ממש טובות אבל הסדרה נהיית מוזרה יותר מעונה לעונה
עונה 3 עונה נוראית אבל הם התעלו על עצמם בעונה 4 עונות 1-2 גם מעולות
נופ