10 תשובות
אני לא מדענית ואני רק משערת
וזה לפי חוקי כוח הכבידה, יש הריי את הדבר הזה שמקיף את כדור הארץ שזה כאילו ה"מגן" מהחוסר כוח כבידה שיש בחלל אז כאילו
עזבי אנלי מושג
יש לי 2 דברים:
1. זה לא אותו הדבר, זה רק דומה
2. כוח הכבידה .
אם את מאמינה שהעולם שטוח, את אמורה להבין למה אנחנו לא נופלים
אנונימית
שמעת פעם על כח הכבידה?
בכל אופן,
כן העלית פה נקודה בקשר לשם.
ולא לכל שם של חפץ יש משמעות. זה כמו המילה "חפתים", חפתים זה כלי שמשמש לתפיסת חולצות ארוכות, מין תכשיט. אבל מה השם הזה אומר? אפס משמעות.
לא לכל שם יש משמעות, אבל כן, יש פה נקודה.
בנוגע לזה שאנחנו לא נופלים, כפי שציינתי... כח הכבידה.
יש הרבה הוכחות אני כבר נהייתי לא בטוחה- אני חושבת ש 70% העולם עגול ו30% העולם שטוח כי יש המון הוכחות לזה תקראו קצת ותבינו
בתורה כבר נכתב שהעולם עגול, ככה שאני לא אקבל שום דעה אחרת.
יש יותר מ 2
תלמדו פיזיקה בבקשה אתם מורידים לי את האיי קיו
כן, יש הרבה הוכחות לשטוח הארץ
נחמד אהבתי
רגע את רצינית עם הקטע שהעולם שטוח?
חשבתי שאת סתם צוחקת