8 תשובות
לא יודעת עוד לא ניסיתי את זה בכלל
לכל אחד והטעם שלו
אני נהנית
אני נהנית
וואו שחקתי משהו כמו 4 שעות עכשיו עם אחותי
לא יודעת, פשוט כיפי כזה, מעביר את הזמן
לא יודעת, פשוט כיפי כזה, מעביר את הזמן
אני אוהב את הקונספט,עם חברים הרבה יותר כיף
זה ממש כיףף
אני לא אוהבת לשחק את זה לבד
יש לי ולכמה ילדים מהיסודי כמו חבורה כזאת אז אנחנו מדברים תוך כדי ועושים צחוקים
יש לי ולכמה ילדים מהיסודי כמו חבורה כזאת אז אנחנו מדברים תוך כדי ועושים צחוקים
זה ממש כיף לי לא יודעת למה
שחקתי בזה שעתיים ברצף
שחקתי בזה שעתיים ברצף
מה אכפת לך אם נהנים או לא, אולי המשחק לא בשבילך
באותו הנושא: