6 תשובות
לא רוצים שאנשים ידבקו ויחלו בקורונה. עם זה שאלה 3 השנים הכי חשובות בכל זאת יש מגיפה בחוץ
צריכים לפתוח יא יב זה הכי חשוב
שואל השאלה:
כן אבל חייבים לעשות משהו בנושא זה לא יכול להמשיך ככה שיעשו קפסולות או משהו כזה
אנונימי
צודק אני ממש לא רואה את עצמי עוד חודש עוברת בגרות למידה בזום זה חרטא אחד גדול ואי אפשר ככה לחמוד לבגרות
שיעשו קפסולות לפחות
כבר רואים שהקפסולות לא עובדות. תכלס הדבר הכי נכון זה לעשות סגר ולשלם לאנשים מכספי הממשלה ואז אחרי שכמות הנדבקים ביום תיהיה חד ספרתית אפשר יהיה לצאת, אבל בגלל שזה ישראל והכל פה לא כמו בשאר הארצות אי רפשר לעשות את זה ועשו "סגר סלי סגר" ועכשיו יש אפילו יותר נדבקים אז על החזרה לבית ספר אין מה לדבר לצערינו
כי אם יפתחו אז זה יסכן הרבה אנשים וכנראה תהיה שוב תהיה עלייה בתחלואה, הבריאות יותר חשובה מהלימודים אחרי הכול..