6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מבינה איך משתמשים בטלגרם ניסיתי
HBD
את לא מצליחה לפתוח קובצי דרייב כאילו? כי יש לי מקום שאת יכולה להשיג קישורים אם את רוצה בפרטי:) אבל זה מפנה לדרייב
בפופקורן טיים
אבל אצלי הכתוביות מאחרות אני לא יודעת אם זה לכולם
שואל השאלה:
^^^ זה מראה את התמונה של הסרט וכותב שהסרטון בעיבוד
HBD
אני בדיוק רואה את 2 בטלגרם
אם באלך אני יכולה לעזור לך איך להיכנס לזה בטלגרם
https://www.inn.co.il/forum/forum.aspx/t1011589
אני לא בטוחה אם לזה התכוונת בדרייב, אבל זה קישור