6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מבינה איך משתמשים בטלגרם ניסיתי
אני לא מבינה איך משתמשים בטלגרם ניסיתי
את לא מצליחה לפתוח קובצי דרייב כאילו? כי יש לי מקום שאת יכולה להשיג קישורים אם את רוצה בפרטי:) אבל זה מפנה לדרייב
בפופקורן טיים
אבל אצלי הכתוביות מאחרות אני לא יודעת אם זה לכולם
אבל אצלי הכתוביות מאחרות אני לא יודעת אם זה לכולם
שואל השאלה:
^^^ זה מראה את התמונה של הסרט וכותב שהסרטון בעיבוד
^^^ זה מראה את התמונה של הסרט וכותב שהסרטון בעיבוד
אני בדיוק רואה את 2 בטלגרם
אם באלך אני יכולה לעזור לך איך להיכנס לזה בטלגרם
אם באלך אני יכולה לעזור לך איך להיכנס לזה בטלגרם
https://www.inn.co.il/forum/forum.aspx/t1011589
אני לא בטוחה אם לזה התכוונת בדרייב, אבל זה קישור
אני לא בטוחה אם לזה התכוונת בדרייב, אבל זה קישור