התחברות הרשמה

חבר שלי לא נראלי אוהב את זה שאני פמניסטית, כי הוא שוביניסט. מה עושים?

11 באוקטובר 2020, 00:01
פמיניזםשוביניזםדעותזוגיותהבדלים    
4 תשובות
שיכבד את דעתך
ח
חמסה כפרה (המפורסם)
נפרדים ממנו
ג
גוססת
נפרדים, אם הוא שוביניסט הוא כנראה לא טוב לך ולא מכבד אותך
ל
לסלי
זה לא ילך ביניכם
כדאי לכם להיפרד
G
Guess the name
באותו הנושא:
רק אני שונאת פמניסטיות?
שאלה לפמניסטים ופמניסטיות
נראה לי שאני שובניסטית אבל מצד שני פמניסטית האם זה אומר שאני נורמלית??
אתן פמניסטיות? ואם לא אז למה? כאילו לא אמורה להיות אישה בכלל בעולם שהיא לא פמניסטית
לכל הפמניסטיות למינהן
רק לדעתי פמניסטיות מגזימות
רק אני לא מבינה מה העניין עם פמניסטיות
נראלי אני מבלבל פמניסטיות פה
אני היחידה ששונאת פמניסטיות
למה כולם שונאים פמניסטיות?
רק אותי מעצבן שבנות שהן לא פמניסטיות אומרות שהן כן?!