6 תשובות
במחשב הרבה יותר נוח אולי בגלל שהתרגלתי..
תנסי אולי תאהבי בטלפון
שואל השאלה:
חחח ראיתי פה אנשים שאומרים זה עולה 18 שח נראלי במחשב אבל חינם בטלפון
שואל השאלה:
תודה (((:
איזה כסף זה בחינם
וכן זה משחק נחמד כזה
את לפעמים יוצאת רוצחת שזה הימפוסטר (באנגלית) ואז את צריכה לרצוח בשקט לפעמים את עם עוד מישהו,את צריכה לחבל בדברים למשל באורות ובמצלמות ולנסות שלא יחשדו בך..אם את לא הימפוסטר את פשוט חייבת להיזהר מכולם ולנסות להבין מי ההימפוסטר אם את יודעת מי אז את מדווחת ואומרת ואז את מצביעה לו ומעיפים אותו
זה בעיקרון משחק קל כזה
יש לך סרטון הסבר אולי הוא יהיה יותר ברור שמחתי לעזור :)
שואל השאלה:
לשחק במחשב או בטלפון?
עדיף לך להוריד פרוץ אני יכולה לשלוח לך קישור בדיס
הוא ממש אחלה יש 2/1/3 רוצח/ים מתוך 10 אנשים ולא יודעים מי הרוצח/ים..
את צריכה להסתובב במפה ולעשות משימות ואז לגלות מי הרוצח..את צריכה לנסות את המשחק ואז תביני יותר טוב,עדיף לשחק בו עם חברים