3 תשובות
באזור ה2,100 שקל נראה לי? אבל למה עם 2k20 ולא 2k21?
שואל השאלה:
^ זה מה יש...
לא קניתי לסוויץ' כי אני לא משתמש בו, אני רק בסוני ולכן אני רוצה למכור את הסוויץ'
אנונימי
אה, למכור.... אני הייתי מוכר ב1,600-1,800 שקל עם נרתיק ומשחקים.