התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני והחברה הכי טובה שלי מתרחקות, אנחנו חברות הכי טובות לא הרבה זמן אבל לא באלי שנתרחק...
מה לעשות? איך למנוע את זה?
10 באוקטובר 2020, 20:54
חברה הכי טובה
BFF
חברה מתרחקת
ריב
2 תשובות
לדבר איתה לגבי זה
C
Camellia
שלחי לה הודעה, אני בטוחה שהיא תשמח לשמוע ממך ותמיד טוב לדבר על על הדברים
ג
ג'ינג'ר גריינג'ר
באותו הנושא:
יש לי חברה טובה שאני מרגישה שהיא מעדיפה להיות עם בנים מאשר איתי (המשך בפירוט)
אני מרגישה שאני חברה טובה מידי
אני מרגישה שהחברה הכי "טובה" שלי חברה שלי רק בשביל שאני יראה אנימה
איך להגיד לחברה הכי טובה שאני מרגישה שהעובדה שיש לה חבר ממש מרחיקה בינינו?
אני מרגישה כאילו *כל פעם* שאני מבקשת מחברה ממש ממש טובה שלי
להגיד לחברה טובה שאני מרגישה שיש בנינו אגו זה חסר טקט?
מרגישה שאני גונבת את החבר לחברה הכי טובה שלי כנסו
הידיד הכי טוב שלי (שאני מרגישה אליו משהו) אוהב את החברה הכי טובה שלי.
אני מרגישה שאני לא ראויה לחברה הכי טובה שלי
אני מרגישה שאני לא יכולה לסמוך על החברה הכי טובה שלי יותר, מה לעשות?
אמרתי לחברה שאני לא מרגישה טוב היא הגיבה שגם היא ותרגישי טוב , מה להגיב בחזרה?