8 תשובות
זה סתם טעים כזה ונחמד
מונסטר נהיה טראנד כזה
מעורר טעים

וזה לא מזיק לגוף תפסיקו לבלבל את המוח
טעים
^דבר ראשון זה קפאין לא קופאין

דבר שני סוכר לא מזיק בפני עצמו, ויש המון גרסאות זירו,
וקפאין לא מזיק, הצריכה המומלצת ביום היא עד 400 מג, קצת יותר מ2 פחיות מונסטר של חצי ליטר, בכל מקרה אפשר גם לעקוף את זה אם מעלים בהדרגה
זה פשוט טעים ומכרר רצח
הייתה תקופה שהייתי ממש מכורה לזה
^זה מזיק רצחח
יש בזה מלא סוכר וקופאיןן