5 תשובות
שואל השאלה:
אני אצא(:
אני אצא(:
אנונימי
אני גם הולכת אבל עם חברות
אם זה באמת משהו שאת מאמינה בו ורוצה שינוי תלכי לבד זו לא פדיחה
אם זה באמת משהו שאת מאמינה בו ורוצה שינוי תלכי לבד זו לא פדיחה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני יוצא בשביל קודם כל לעשות לך דווקא כמו לשאר הביביסטים כדי שהוא יעוף מהשלטון(:
^^אני יוצא בשביל קודם כל לעשות לך דווקא כמו לשאר הביביסטים כדי שהוא יעוף מהשלטון(:
אנונימי
שואל השאלה:
נוכל תקרא לביבי, לא לאלה שסהכ רוצים לסגור את החודש וביבי שם עליהם קצוץ(:
נוכל תקרא לביבי, לא לאלה שסהכ רוצים לסגור את החודש וביבי שם עליהם קצוץ(:
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה שלי כאן זה שביבי לא דואג לאנשים שאין לכם לחם לשים על השולחן וזהו(:
הבעיה שלי כאן זה שביבי לא דואג לאנשים שאין לכם לחם לשים על השולחן וזהו(:
אנונימי
באותו הנושא: