12 תשובות
לפי הגיר, והלוח שעונים. שמגעים לקראת סוף הטורים, אז ללחוץ על הקלאץ ולהעביר הילוך.
5-6 הילוכים תלוי ברכב, כן צריך הילוך ספציפי בהתאם למהירות.
שואל השאלה:
^ יש איפשהו הסבר על זה?
^ יש איפשהו הסבר על זה?
אנונימית
ברכב סטנדרטי יש 5 הילוכים.
במספר רכבי ספורט קטן (בארץ), יש 6 הילוכים. (לדוגמה פורשה).
במספר רכבי ספורט קטן (בארץ), יש 6 הילוכים. (לדוגמה פורשה).
בעיקרון מעבירים הילוך כל 20 קמ"ש בערך, כשההילוך הראשון הוא רק להתחלת נסיעה/נסיעה איטית מאוד
ממש לא מזה השטות הזו. אם תעביר הילוך כל 20 קמ"ש תהרוס את הגיר
זה מה שרוב מורי הנהיגה מלמדים ובצדק כי המנוע מתחיל לעשות רעש אחרי שאתה עובר את המהירות הזו בלי להעביר הילוך.
מדבר שטויות בהצלחה במוסך
זה מצחיק שאתה קורא לזה שטויות כשכמעט כל מי שנוהג על ידני נוהג ככה.
שואל השאלה:
^ כמה הילוכים יש? ונגיד אם אתה נוסע במהירות כלשהי אתה צריך הילוך ספציפי?
^ כמה הילוכים יש? ונגיד אם אתה נוסע במהירות כלשהי אתה צריך הילוך ספציפי?
אנונימית
בהתאם למהירות.
את לומדת את זה תוך כדי השיעור נהיגה.
באותו הנושא: