9 תשובות
מבין אותה
שהיא אנושית.
בן אדם טוב
בן אדם מדהים.
הגיוני.
בן אדם טוב.
מבינה משהו בחיים
לגמרי צודקת
לא אחשוב עליה כלום..
אם היא לא הייתה פוסלת זאת הייתה הבעיה
אם היא לא הייתה פוסלת זאת הייתה הבעיה
אנונימי
באותו הנושא: