2 תשובות
יואו זאת את ששואלת את כל השאלות על הגשר? זה נראה שאת ממש לחוצה חחחח
אל תדאגי הכל טוב
אל תדאגי הכל טוב
האורטודנט יודע מה צריך לעשות, בחיים לא שמעתי אבל על מישהו שהולך למתיחה כל שבועיים זה ממש טיפה.
אני הלכתי כל חודשיים/חודש וחצי
אני הלכתי כל חודשיים/חודש וחצי
אנונימית
באותו הנושא: