13 תשובות
לשאלתך הראשונה: זה לא חוקי.
לשאלתך השנייה: החברה שלנו כל כך מעצבנת.
יש הבדל בין שמנים לנרקומנים.
לשאלתך השנייה: החברה שלנו כל כך מעצבנת.
יש הבדל בין שמנים לנרקומנים.
מבזבז כסף למדינה? להפך הם מוציאים מכיסם ומשלמים לה
ומה זאת אומרת מה ההבדל
יש הבדל עצום בין אוכל לסמים.
ומה זאת אומרת מה ההבדל
יש הבדל עצום בין אוכל לסמים.
אנונימי
אבא שלי מת ממנת יתר אז:(
מכיר מישהו שההורים שלו נרקומנים הוא מגיל 4 דואג לעצמו ללבד כי ההורים רוב הזמן מסוממים או שכבר הגיעו למצב שלא אכפת להם מהילד .
ומה ההבדל ברור שיש הבדל תראי אל ההבדל בין הנזק של הנרקומנים לאוכלי שוארמה
מכיר מישהו שההורים שלו נרקומנים הוא מגיל 4 דואג לעצמו ללבד כי ההורים רוב הזמן מסוממים או שכבר הגיעו למצב שלא אכפת להם מהילד .
ומה ההבדל ברור שיש הבדל תראי אל ההבדל בין הנזק של הנרקומנים לאוכלי שוארמה
אנונימי
כדי לאזן את מד האהבה שלהם כלפי עצמם כפרע
אנונימי
מה -
אתה רציני?
להיות נרקומן זה לא דבר טוב.
ואתה לא יכול להגיד שזה שאנשים קונים אוכל זה מבזבז כסף למדינה, אין שום הגיון במשפט הזה
אתה רציני?
להיות נרקומן זה לא דבר טוב.
ואתה לא יכול להגיד שזה שאנשים קונים אוכל זה מבזבז כסף למדינה, אין שום הגיון במשפט הזה
יש הבדל עצום בין השניים
שואל השאלה:
שמנים בדרך כלל חולים במחלות שעולות הרבה כסף למדינה ומה זדפוק זה ששמנים משלמים אותו דבר ביטוח בריאות
שמנים בדרך כלל חולים במחלות שעולות הרבה כסף למדינה ומה זדפוק זה ששמנים משלמים אותו דבר ביטוח בריאות
שואל השאלה:
ועזבו את זה שסמים לא חוקי שניהם מזיקים מאוד אבל לשמנים גורמים להרגיש טוב אם עצמם
ועזבו את זה שסמים לא חוקי שניהם מזיקים מאוד אבל לשמנים גורמים להרגיש טוב אם עצמם
גורמים לשמנים לאהוב את עצמם
כי בגלל הסטנדרטים של החברה של היום אם את לא דוגמנית עם מינימום אחוז שומן אף אחד לא ירצה אותך .
לפעמים זה לא בשליטתם של אנשים להרזות ישכאלה עם גנים שהם צריכים לרעוב בשביל להרזות
אז אין קשר לזה לבין נרקומנים
כי בגלל הסטנדרטים של החברה של היום אם את לא דוגמנית עם מינימום אחוז שומן אף אחד לא ירצה אותך .
לפעמים זה לא בשליטתם של אנשים להרזות ישכאלה עם גנים שהם צריכים לרעוב בשביל להרזות
אז אין קשר לזה לבין נרקומנים
אנונימי
כי הם אנשים מסוכנים לדעתי..
ההבדל בין שמנים לנרקומנים זה ששיקול הדעת של הנרקומנים נפגע בגלל משני תודעה.
המשותף? שניהם מכורים. אפשר להיות גם מכור לסוכר, והוא עושה קרייבינג באותה המידה.
אני לא חושבת שצריך לעודד אף אחד מהם כי שניהם הורגים את עצמם. אבל תהיה לי הרבה פחות אמפתיה לאדם שפוגע באנשים אחרים, מה שלעיתים נרקומנים עושים בין אם באשמתם או לא.
שניהם לקחו החלטה הרסנית, ולאף אחד מהם לא מגיע בראבו על זה
המשותף? שניהם מכורים. אפשר להיות גם מכור לסוכר, והוא עושה קרייבינג באותה המידה.
אני לא חושבת שצריך לעודד אף אחד מהם כי שניהם הורגים את עצמם. אבל תהיה לי הרבה פחות אמפתיה לאדם שפוגע באנשים אחרים, מה שלעיתים נרקומנים עושים בין אם באשמתם או לא.
שניהם לקחו החלטה הרסנית, ולאף אחד מהם לא מגיע בראבו על זה
מבחינת כסף סמים לא עוברים מס לכן הם לא מרוויחים למדינה כלום, אוכל כן עובר מס.
מה שהראשונה אמרה
באותו הנושא: