4 תשובות
עדיף בכללי במציאות להכיר, זה ירגיש לך יותר אמיתי
שואל השאלה:
דרך חברות שלי יש ידידים בני 20, 21
וזה לא מתאים לי
אני צריכה מעל 24
דרך חברות שלי יש ידידים בני 20, 21
וזה לא מתאים לי
אני צריכה מעל 24
אנונימית
במציאות עדיף
בפייסבוק
אנונימית
באותו הנושא: