4 תשובות
אמרו שכנראה כל הכיתות ילמדו עד סוף 2020 גם אם הסגר יגמר אז נשאר בבית
אמרו שעד חנוכה בטוח לא חוזרים אחרי זה נראה מה יהיה
אחרי חנוכה לדעתי.
כרגע הכיתות הגבוהות (חטיבה,תיכון כיתות ו)
הם בשלב רחוק מאוד מלהגיע לבית ספר
הם בשלב רחוק מאוד מלהגיע לבית ספר
באותו הנושא: