5 תשובות
מפריע לך באמת? ברמה שקשה לך עם זה? קומי ותשני.
קל לדבר אני יודע, אבל בן אדם שרוצה קם ומשנה, תירוצים תמיד יהיו
אם את לא אוהבת את עצמך את יכולה להיכנס לאימונים לעשות תרגילים ולהרזות והכל אבל אני חושב שכל אדם יפה איכשהו ושאת פשוט צריכה לאהוב את עצמך
אם זה באמת מציק אז תרזי
אין לך מה לבכות מהממת!!
כל דבר אפשר לשנות, אבל חשוב שבשינוי המטרות והשאיפות שלך יהיו יותר מ"אני רוצה להרזות".
תחשבי על איך את רוצה להרגיש, מה את רוצה להיות מסוגלת לעשות, במה את רוצה להשתפר שנה מעכשיו.
המטרות שלך יכולות להיות להצליח לרוץ 10 דקות בריצה רצופה, או לעשות אימונים ארוכים בבית, או להיות חזקה יותר או גמישה יותר...
הכל את יכולה, רק אם את רוצה באמת.
כשבן אדם רוצה משהו והוא לא יודע איך לעשות אותו, הוא לומד איך ועושה את זה.
אם הוא לא באמת רוצה הוא לא ירצה ללמוד איך או שיוותר על הרעיון ולא יעשה את זה.
עכשיו השאלה, את באמת רוצה?
לבכות לא יעזור לך פה.
תבני לך תוכנית אימונים מסודרת ותפריט *נורמלי*, ותרזי.
באותו הנושא: